工程簡介

單位面積:約724呎 (三房兩廳)

工程服務:全屋裝修設計工程

自己屋自己住,最緊要係咩呀?舒適。而講開舒適,又有好幾個元素。色調,光線係好基本既舒適元素。而今次重點講既係另外一種元素叫「實在」。以今次呢個溱柏3房單位為例,全屋做左足夠既儲物空間,用色和諧自然都係基本。今次重點講「實在」。大門位做塊入牆鏡,出門順便照一照個look,仲有採光作用令到門口條長走廊唔駛咁單調;3邊燈槽光線充足均勻,加造暗門防走冷氣入房條長走廊,亦令客飯廳佈局更加平均。全屋廳房做左足夠既蘇位,例如窗台位,床頭位,書檯面書檯底,呢樣真係好緊要。「實在」舒適就係係生活應用上感覺順心順手,下下搵個拖板拖嚟拖去都咪話唔煩,仲有條線都唔知點收埋。講到明「實在」,就係實實在在既生活應用。多一點考慮,要用就有,順心順手,呢D就係「實在」舒適。

工桯包括:

– 全屋牆身及地板工程

– 天花及燈槽

– 全屋木器傢俬 (包括玄關櫃、電視大組合櫃、床架、衣櫃、書桌及儲物櫃…等)

– 新造及安裝門連門框

– 電力工程

– 安裝冷氣、潔具及燈飾


聯絡我們了解更多及索取免費詳細報價

Phone: 94149398

Whatsapp: https://wa.me/message/VPA6YEBS2HGFD1


其他工程紀錄